De eerste Beauty & Wellness sandaal

Nederlands schoenenmerk brengt traditie en technologie samen

31 MAART 2017, BERG EN DAL
Mooier en gezonder worden terwijl je werk, wandelt of winkelt. Eerst was er beautyfood uit Japan, nu zijn er sandalen die voor balans zorgen, meer energie geven en goed zijn voor je lichaam. Het Nederlandse merk Xsensible lanceert de revolutionaire beauty & wellness sandaal gebaseerd op de traditionele houten Japanse balans slipper. Dankzij het blokje onder de zool komt het lichaam vanzelf in haar natuurlijke balans. Hierdoor worden spieren en gewrichten ontlast, heb je meer energie en is je houding mooier. De Xsensible sandaal is vanaf begin april in Europa en Japan te koop in diverse kleuren en heeft een verkoopadviesprijs van €129,95.

Wellness is goed voor jezelf zorgen, is de overtuiging van schoenenmerk Xsensible. Als het lichaam in balans is, zorgt dit voor een beter gevoel en worden spieren en gewrichten ontlast. Dat is het basisprincipe van de Japanse Ippon ba geta sandaal en nu ook van deze innovatieve beauty & wellness sandaal.

Dankzij het blokje onder de zool, het comfortabele voetbed en het soepele leer is de schoen even geschikt voor wie graag reist, wandelt of veel loopt voor het werk.

De Xsensible wellness sandaal is vanaf begin april verkrijgbaar in diverse kleuren en uitvoeringen. Klik hier voor adressen van winkels en online shops. Voor meer informatie kijk op www.xsensible.com.