Trend 2016: de comfortsneaker. Want pijn aan je voeten is zo 2014

Xsensible Stretchwalker nieuwe winterkleuren

05 OKTOBER 2015, NIJMEGEN
Trendwatchers voorspellen voor 2016 dat de comforttrend in de schoenmode nog meer zal overheersen. Pijn aan je voeten is uit, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook gedaan is met de elegantie. De Xsensible comfortsneakers laten zien dat comfort en vrouwelijkheid prima samen gaan. De Stretchwalker sneakers hebben een blokje onder de zool waardoor het lichaam in haar natuurlijke houding blijft en zijn gemaakt van gepatenteerd stretchleer. Nieuw deze winter zijn de Cheetah Bordeaux, de Kobalt en de Stone Pink sneaker.

De Xsensible Strechwalker is ontwikkeld in Japan en zorgt ervoor dat je na een dag lopen minder moe bent omdat je spieren en gewrichten minder belast worden. Het blokje onder de sneaker is gebaseerd op de Japanse Ippon-ba geta sandaal en zorgt voor een natuurlijke balans. Het Xsensible Inside stretchleer voelt aan als een tweede huid en zorgt voor maximale bewegingsvrijheid. De tijd dat een comfortschoen suf en saai was is definitief voorbij.

Klik hier om meer te weten te komen over de Japanse achtergrond van de Stretchwalker
Klik hier om meer te weten te komen over Xsensible Stretchleer

Verkoopinformatie
De nieuwe modellen zijn verkrijgbaar bij geselecteerde verkooppunten in maat 36 tot en met 43 en hebben een adviesverkoopprijs vanaf €159,95.